Canpol babies ,czyli blogujesz testujesz

Cześć :)
Dzisiaj mamy sporą odskocznie od postów moich prac. Nie dowierzam, że ten czas tak szybko leci, a moja córeczka już niedługo pojawi się na świecie. Jak każda młoda mama, która nie może doczekać się swojej pociechy lub jak każda młoda mama, która właśnie doczekała się swojej pociechy, tak i ja rozglądam się za wyprawką, wszelkimi potrzebnymi rzeczami dla mojego malucha. Oczywiście będąc w sklepie trafiłam na markę Canpol Babies, która jest znana i szanowana od dawna. Nie mogłam się powstrzymać od kupienia smoczka dla Majki ,właśnie tej firmy. Po powrocie do domu, zaczęłam obserwować tę markę, szukając różnych ciekawy gadżetów, które by nam się przydały. Wchodząc na stronę internetową Canpol Babies ,znalazłam zakładkę blogosfera ,z ciekawości zajrzałam i trafiłam tam właśnie na ten post. Jeśli nie każda z was o tym wie , canpol babies organizuje testowanie swoich produktów. Wystarczy mieć bloga i zgłosić chęć swojego uczestnictwa w blogowaniu- testowaniu :) Są tam dwie opcje do wyboru, jeśli masz bloga możesz wybrać opcję testowania, gdy zostaniesz wybrana ,opisujesz swoją recenzję ,wrażenia na temat otrzymanych produktów od Canpol Babies, druga możliwość jaka istnieje dla blogerek to zgłoszenie się jako osoba, która chce przeprowadzić konkurs na swoim blogu i wtedy dostajesz dwa zestawy ,które są nagrodami w konkursie ,który organizujesz. Nic prostszego :) Myślę ,że to naprawdę bardzo fajna sprawa, która daje ciekawe możliwości, zachęcam was wszystkich do udziału w tej zabawie. Otrzymane produkty, na pewno przydadzą się każdej z was :)
Link do zgłoszenia :  Blogosfera

Moja strona internetowa : Majowy Świat


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filcowy Świat

Filcowy Autobus